Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Η μηχανή του μυαλού στο reverse motion!!!!!!!

'Οταν προσγειώνεται ένα αεροπλάνο, οι μηχανές δουλεύουν reverse, ανάποδη κίνηση. Αντί να δίνουν ώθηση προς τα μπρος, δίνουν κίνηση προς τα πίσω, για να ανακόψουν ταχύτητα.

Κάποιες φορές μου περνούσε μιά εικόνα απ' το μυαλό, ενός αεροπλάνου που ενώ προσγειωνόταν, άρχιζε να κινείται προς τα πίσω και να παίρνει ύψος απ' την ουρά!!!!!!!!!!!

Κάπως έτσι αρχίζει να δουλεύει και το μυαλό μου. Reverse motion και οπίσθια απογείωση.

Βλέπω τα πόδια μου να κινούνται προς τα πίσω, τη βαλίτσα να ρολάρει όπισθεν και να ανεβαίνει στο ιμάντα.
 Πηγαίνω ξανά στο λεωφορειάκι, και ανεβαίνω ανάποδα τη σκάλα του αεροπλάνου. 
Απογειώνεται και σκύβω μπροστά αντί να γείρω πίσω.
Απ΄το παράθυρο βλέπω πάλι την έλικα να γυρίζει και να εναλλάσεται η θάλασσα με τα βουνά πίσω από τις στροφές της.
Λαχταράω να δω τις απάτητες ακρογιαλιές με τα βράχια που τα γλύφει η θάλασσα. 
Νάτες! 
Και τώρα η μεγάλη, ατελείωτη, αγαπημένη παραλία

Βγαίνοντας από το αεροπλάνο, η γνώριμη ζέστη και ο δυνατός αέρας με ζαλίζουν.
Τρέχω να βρω τα γνωστά λημέρια. 
Να περπατήσω στις πέτρες που μου πονάνε τα πόδια. 
Να βουτήξω στην παγωμένη θάλασσα. 
Να κάνω την αγαπημένη μου διαδρομή με το αυτοκίνητο για τον προορισμό που λαχταρώ!!!!!!
Να νοιώσω πάλι την κάψα του καλοκαιριού.
Να χαθώ στο όνειρο!!
Να λιώσω μέσα στην αγκαλιά ενός .... τόσο λαμπερού φεγγαριού!!!!!


1 σχόλιο:

  1. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ Κ ΒΑΠΟΡΙΑ.........................ΟΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ Κ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΤΗ ΛΟΥΤΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή