Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

H απόσταση

Το ποτό έχει θολώσει λίγο το μυαλό.
Η μουσική σε παρασέρνει σε δίνη, αλλά τίποτα μα τίποτα δεν μπορεί να ξεκολλήσει το μυαλό από την απόσταση!!!!!!

Τόσο μικρή απόσταση!!!! Μια ανάσα!!! Ενα άπλωμα του χεριού και νιώθω στην άκρη των δαχτύλων μου τη ζέστη του κορμιού. 

Τόσο μικρή γεωγραφική απόσταση!!!!!! 
Τόσο μεγάλη συναισθηματική!!!!!!

Πώς να χτιστούν γέφυρες;  
'Οταν το μέρος για να εδραιωθούν είναι μονόπλευρο;

Χρειάζονται δύο γερά σημεία κι από τις δύο πλευρές.
Η μία πλευρά έχει γερό έδαφος, η άλλη μάλλον το μόνο που διαθέτει είναι κινούμενη άμμος.

Η απόσταση!!!!!

Η γελοία απόσταση που τεντώνεται και διογκώνεται και γίνεται αγεφύρωτη και απομακρύνει τόσο ανελέητα.

Τόσο κοντά, που νοιώθω την λαχανιασμένη ανάσα από το χορό να χαϊδεύει το λαιμό μου!!!!! 
Οι αναθυμιάσεις του ποτού καίνε τη μύτη μου και το στόμα μου ζητάει να γευτεί το ποτό σου!!!!!!!

Τόσο μακριά, που τα μάτια μου πια δεν βλέπουν, η φωνές ξεθοριάζουν, οι αισθήσεις αδρανοποιούνται και ο ύπνος έρχεται βαρύς να φτιάξει γέφυρες!


distant lover by Marvin Gaye





 

1 σχόλιο:

  1. ΦΟΒΕΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
    ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΠΟΥ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ.ΕΙΣΑΙ Ο ΦΑΡΟΣ ΤΗΣΖΩΗΣΜΟΥ.Σ Υ Ν Ε Χ Ι Σ Ε !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή