Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Περιπλάνηση

Ξεκίνησα ένα οδοιπορικό στο πρόσφατο παρελθόν!
Θέλω να διώξω τα φαντάσματα και να καλωσορίσω τη ζωή!!!

Περιπλανήθηκα στα σκοτεινά γνώριμα δρομάκια που με λαχτάρα έτρεχα να περπατήσω.

Τώρα έσερνα τα βήματά μου. 
Σαν μια βαριά σιδερένια μπάλα με αλυσίδα, να με κρατούσε καρφωμένη στο έδαφος.
Να σταματήσω, να επεξεργαστώ, να θυμηθώ, να ανατριχιάσω!!

Εγκατάλειψη!!! 

Τα κλειστά πατζούρια, σκονισμένα, φανέρωναν την απουσία ζωής.
Ξεχειλωμένα σκοινιά απλώματος, που παλιά δεχόταν τα ρούχα που μύριζαν όμορφα, φρεσκοπλυμένα. Μια απόλυτη μυρωδιά μούχλας ξαπλώθηκε γύρω μου.

Περιπλανώμενη, προχωρώ με μεγάλο κόπο. 
Η καρδιά μου χτυπά με άστατο, ασταθή ρυθμό. Εκτακτες συστολές, στέλνουν στ' αυτιά μου εκκωφαντικές δονήσεις.

Προχωρώ. 

Παρατημένα αυτοκίνητα, σκονισμένα τόσο που δεν μπορείς να δεις το χρώμα τους. 
Σκονισμένα τόσο που μπορείς να γράψεις πάνω τους το κωδικοποιημένο μήνυμά σου, με την ελπίδα να βρεί αποδέκτη.

Η καρδιά δονείται πιο δυνατά!!! 
Θα σπάσει!!! 
Θα σπάσουν μαζί και τα αυτιά μου και το κεφάλι μου!!!

Πρέπει να γυρίσω πίσω!!! Πρέπει να γυρίσω!!!
Η περιπλάνηση πρέπει να σταματήσει!!!

Γύρισα πιά!!!
Γύρισα μια ζωντανή - νεκρή!!!

zombies - cranberries

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου