Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Υπερβολή!!!!!!

Ποτέ δεν μου άρεσε η μετριότητα αν και ήμουν πάντα ένας μέτριος άνθρωπος. 
Μέτρια μαθήτρια, μέτρια κοπέλα, μέτρια φοιτήτρια (έως κάκιστη), μέτρια υπάλληλος, μέτρια σύζυγος, μέτρια μητέρα, μέτρια κόρη.

Η μετριότητα είναι το σήμα μου εδώ και δεκαετίες. 

Πάντα οι δυνατοί άνθρωποι, αυτοί που ξέφευγαν, αυτοί που διέφεραν, αυτοί που ξεχώριζαν ήταν ότι τραβούσε το ενδιαφέρον μου. Με γοήτευαν!!Οι υπερβολικοί!!

Οι υπερβολικοί στις αντιδράσεις τους, οι υπερβολικοί στα συναισθήματά τους, οι υπερβολικοί στη παρουσία τους, οι υπερβολικοί στην έκφρασή τους, οι υπερβολικοί σε όλα τους.
Μου άρεσαν γιατί δεν φοβόταν να εκτεθούν, να εκδηλωθούν, να ρεζιλευτούν και το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να είναι ελεύθεροι ή στην χειρότερη των περιπτώσεων να προκαλούν τους άλλους. 
Καλό κι αυτό!!!!!

Κι όπως όλα γίνονται ξαφνικά, έτσι η υπερβολή μπήκε στη ζωή μου!

Δεν ξέρω αν είναι η ηλικία ή το μπούκωμα της ζωής! 'Ομως το χάρηκα!!!!

Κατηγορήθηκε η υπερβολή μου και τρόμαξε. Φόβησε και απομάκρυνε. Ξένισε!
Το θάρρος μου υπερβολικό.
Το θράσσος μου υπερβολικό.
Τα συναισθήματα σε υπερθετικό βαθμό.
Οι αντιδράσεις μου υπερβολικές.
Τα θέλω μου και οι απαιτήσεις μου υπερ - υπερβολικά. 
Υπερβολικά ριψοκίνδυνη.
Υπερβολικά δημιουργική.

Τρομάζω κι εγώ η ίδια μ' όλα αυτά!
 Δύσκολα αποδεκτά, δύσκολα να διαχειριστούν, δύσκολα να εκτιμηθούν!!!

Θέλω να τα διώξω και να γυρίσω στην προηγούμενη μετριότητα που δεν απομακρύνει ανθρώπους αλλά τους φέρνει πιο κοντά, όταν νομίζουν οτι υπερέχουν.

 Μόνο που εγώ κρυφά καμαρώνω και μ΄αρέσω!!!!!

2 σχόλια: