Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Βροχή!!!!!!!!!!

Ο ουρανός σκοτείνιασε!
Κοιτάζω τα σύννεφα που κατεβαίνουν, μαζεύονται, καλύπτουν.
Θα βρέξει; Ποτέ δεν μου άρεσε η βροχή!

Μια χοντρή σταγόνα πέφτει στην άκρη του ματιού μου.
Κρύα!
 Ενώνεται με τις άλλες που καίνε καθώς κατεβαίνουν στα μάγουλα.

Δροσίζομαι!!!

Κι άλλη!!! Κι άλλες!!!
Τις νοιώθω να ξεπλένουν το πρόσωπο μου.
Να διώχνουν τη φλόγα από τα μάγουλά μου!
Ανοίγω το στόμα μου σε μια προσπάθεια να τις κάνουν να πνίξουν τα λόγια που ανεβαίνουν μέχρι την άκρη και δεν μπορούν να βγούν.
Καταπίνω ότι κυλάει,  μαζί με ότι θέλει να βγεί.

Δυναμώνει!!!!!
Απ' τα μαλλιά μου κυλούν ρυάκια πια στο προσωπό μου!
Μίξη υγρών!
Δεν βλέπω καθαρά!
Μα δεν έβλεπα και ποτέ!
Ακόμα και με τον στεγνό καιρό, το βοριά, τη ζέστη του καλοκαιριού, πάλι θαμπωμένα ήταν τα μάτια.

Κι εγώ κάθομαι να ξεπλυθώ!
Να ξεπλυθεί ότι με βαραίνει!
Να λιώσει σαν τη ζάχαρη. Να εξαφανιστεί.

Να βραχώ μέχρι το κόκκαλο.
Να παγώσω ακόμα πιο πολύ!!!

Κρυώνει το σώμα μου κάτω από το βρεγμένο μακό μου.
Νοιώθω ανατριχίλα, κι όμως εγώ εκεί!
Περιμένω να κρυώσω ακόμα πιο πολύ!

Περιμένω την ισορροπία της παγωνιάς του κορμιού με την παγωνιά της ψυχής μου!


Here comes the rain - Eurythmics



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου