Κυριακή, 15 Μαΐου 2016

σε εξέλιξη το μυθιστόρημα............... μια πρώτη γεύση!

‘Ένα απόγευμα η Ιοκάστη του έφτιαξε ένα κέικ σοκολάτας περιχυμένο με σιρόπι σοκολάτας (ήξερε ότι ο έρωτας περνάει από το στομάχι, μαθημένο από τη μάνα της) και πήγε στο διαμέρισμά του για έκπληξη και να ζεστάνει λίγο της σχέση τους.

Ανεβαίνοντας τη σκάλα του πρώτου ορόφου που βρισκόταν το διαμέρισμά του άκουσε την πόρτα να ανοίγει και ένα γυναικείο πόδι με μπότα να ξεπροβάλει. Αντανακλαστικά έκανε πίσω και κόλλησε στον τοίχο. Κρύφτηκε. Η ξανθιά κοπέλα έδωσε ένα πεταχτό φιλάκι στο στόμα στον Ηλία λέγοντάς του «πέρασα υπέροχα! Θέλω να σε ξαναδώ!» και ο Ηλίας, ο δικός της Ηλίας να απαντάει «εννοείται καύλα μου! Εννοείται! Θα σου τηλεφωνήσω αύριο»

Το κέικ σοκολάτας βάρυνε το χέρι της, ένα βάρος που πέρασε στην καρδιά της, στις φλέβες της στα πόδια της μέχρι που σωριάστηκε στο σκαλοπάτι κοιτώντας μια το κέικ και μια την κοπέλα που απομακρυνόταν από την πολυκατοικία.

Δεν ανέβηκε. Δεν ζήτησε ποτέ τον λόγο. Δεν τον ξαναείδε.
«Δεν άξιζε» είπε στον εαυτό της. «Δεν θα τον ξαναδώ ποτέ στη ζωή μου. Κι αυτό είναι η απόφασή μου. Τέλος»
Την κράτησε την απόφασή της.
Δεν τον ξαναείδε.
 Δεν απάντησε στα τηλεφωνήματά του.
Δεν δέχτηκε τα λουλούδια της συγνώμης του.
Δεν δέχτηκε την πρότασή του να παντρευτούν και να πάει μαζί του στην Αγγλία!
Μόνο ένα γράμμα του που ήρθε στα χέρια της μετά από μήνες, μπόρεσε να το διαβάσει. Της έδινε τις δικές του εξηγήσεις, που όμως δεν της έλεγαν πια τίποτα.
«Με την κοπέλα που είδες, έκανα όλα όσα δεν τολμούσα να ζητήσω από σένα. Δεν θα μπορούσα να στα ζητήσω έτσι άβγαλτη που είσαι. Ο σεβασμός μου στο πρόσωπό σου και η αγάπη μου με απέτρεψε από το να σε βάλω σε μια διαδικασία, να ικανοποιήσεις τις πιο πρόστυχες σκέψεις μου στο κορμί μου με το κορμί σου. Εκείνη μου τα πρόσφερε απλόχερα  από μόνη της. ‘Όμως δεν ήταν τίποτα ουσιαστικό. Παρά μόνο η ικανοποίηση της στιγμής. Για μια τέτοια στιγμή δεν αξίζει να σε χάσω. Σ’ αγαπώ»
«Η ικανοποίηση της στιγμής»
«πρόστυχες σκέψεις»
‘Εμειναν αποτυπωμένες φράσεις στο μυαλό της.
Αυτά θέλει ένας άντρας; Ε λοιπόν δεν θέλω να έχω τέτοιον άντρα δίπλα μου που σε πρώτη ευκαιρία θα αναζητήσει το κάτι άλλο με την οποιαδήποτε.

Δεν τον ξαναείδε.

Τότε μπορούσε ακόμα να τηρεί τις αποφάσεις της.

1 σχόλιο: