Τρίτη 18 Απριλίου 2017

πού να σε ψάξω;

Πού να σε ψάξω;



Στους δρόμους γυρίζω.
Πότε φορτωμένη ψώνια, αλλά πάντα φορτωμένη με τη σκέψη σου. 
Βαριά στην καρδιά μου.
Πότε με τα χέρια στις τσέπες να σφίγγονται σε με γροθιά. Να ιδρώνουν και τα νύχια να ματώνουν την χούφτα μου.

Πού να σε ψάξω;

Στο τυχαίο, πάνω στις πλάκες του πεζοδρομίου; 
Στα περαστικά γρήγορα αυτοκίνητα, προσπαθώντας να σχηματίσω τη μορφή σου, μέσα από τα βρωμισμένα τζάμια από την κοσκινισμένη γύρη; 'Η όταν η αντανάκλαση του ήλιου θολώνει το ήδη θολωμένο βλέμμα μου;

Στους καφενέδες που είναι αραδιασμένοι στη σειρά;
Ψάχνοντας να διακρίνω μια μορφή που ξεθωριάζει μέσα στον ατέλειωτο χρόνο μακριά σου;

Πού να σε ψάξω;
Μακριά από το απειλητικό για μένα, πλήθος, που σε περιτριγυρίζει;
Πού να σε βρω;

Μα να 'σαι!  Κάπου σε μια γωνιά. Μ΄ένα καφέ κι ένα γλυκό μπροστά σου. Με χέρια και κινήσεις να δίνουν έμφαση στον λόγο σου. Να κρατάς το ακροατήριο πάντα σε εγρήγορση.

Κι έρχομαι κατά πάνω σου! Να χωθώ στην αγκαλιά σου. Να σε μυρίσω όπως το πεινασμένο σκυλί το φαγητό της ψυχής του. Να μυρίσει το όλο μου με το άρωμά σου.

Ομως σε κοιτάζω από μακριά! Κλεφτά! Αστραπιαία!
Το τιμόνι γλιστράει κάτω από τις ιδρωμένες μου παλάμες.
Το φανάρι πρασινίζει. Πρώτη ταχύτητα.... Σ' έχασα για άλλη μια φορά!

'Αλλη μια παραίσθηση στην άχρωμη πραγματικότητά μου.

Που να σε ψάξω για να σε βρώ ουσιαστικά; Αποκλειστικά! 

3 σχόλια:

  1. ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ
    στο μισοσκόταδο
    με κόκκινα γυαλιά κι έναν φακό στο χέρι
    φυλλομετρώ σπασμωδικά
    μια στοίβα καταλόγους
    Τη διεύθυνσή σου
    Τη διεύθυνσή σου αναζητώ

    ποιος τόλμησε να σκίσει τη σελίδα;
    Τζ. Φουντέα-Σκλαβούνου

    εγώ που θα σε ψάξω; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις σκισμενες σελίδες και σ'ότι απέμεινε από τα αποκαΐδια τους

      Διαγραφή
    2. Στη Τέχνη απαντάμε με Τέχνη, όπως και στο χιούμορ, το κατά δύναμιν. Αποφεύγουμε τις γκρίζες σκέψεις που καταλήγουν σε ομοιόχρωμες λέξεις...Νέα μέρα, νέα εβδομάδα ήρθε, κάτι σε κοκκινωπή πλεξούδα δηλαδή, να σαν καλημεροεβδομάδα!

      Διαγραφή